lauantai 19. joulukuuta 2015

kotipesä

6 kommenttia:

  1. Klassikko.

    Vanhan tavan mukaan, Hyvää Joulua!
    hh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H: Knihti, mun palvelijani!
      K: Jaa, minun armollinen majesteettini.
      H: Ootko nähnyt niitä kolmia itäisen
      maan viisasta miestä?
      K: Jaa, minä olen nähnyt ne kolme
      itäisen maan viisasta miestä,
      jotka tekivät kuin viekkaat varkaat
      ja väärät valtiaat, ja ottivat toisen tien,
      ja menivät kukin eri teitä omalle maalleen.
      H: Sepä minua sangen suuresti harmittaa
      ja sydämelleni käy, että nuo kolme
      itäisen maan viisasta miestä menivät kuin
      viekkaat varkaat toista tietä omalle maalleen.

      Poista
    2. Meiilä olisi nyt käyttöä kolmelle ;-))
      hh

      Poista
    3. Murijaanein kunngas olisi vielä vapaana.

      Poista
  2. Hyvä oivallus ja kiva "kronologia" kommissasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulle jäi sen ylhäisen koitto,
      mi maailmaa valaisevi.

      Poista